Lære om Bank forskriften

Når det gjelder bank praksiser og produkter, som får i oppgave i Pennsylvania for å regulere disse? Er bankene og deres tilknyttede selskaper bare fri til å gjøre hva de vil? Er forbrukerne beskyttes mot falske bankprodukter? Eller enda bedre, er det et organ som skal sikre forbrukernes sikkerhet og klargjøre gråsoner er bank politikk dersom behovet oppstår? Den Pennsylvania Institutt for Banking håndterer faktisk regulering av bankenes politikk. For avdelingen til å håndtere dette, gir juridisk< kontor faktisk institutt advokater og paralegals som jobber full tid på denne oppgaven med instituttet. Pennsylvania banktjenester regulering skjer med deres hjelp.

Sidan politikk har, var som nevnt, grå områder, vil Pennsylvania Department of Banking være den som vil klare ting opp på det politiske eller loven egentlig betyr. Her er to av den politikken som ble ytterligere avklart ved Pennsylvania Institutt for Banking.

1. Først Boliglån forretningspraksis

Disse utgangspunktet ordne opp på og definerte uærlige, ulovlig løgnaktig og urettferdig praksis i første boliglån markedet. Denne uttalelsen strømlinjeformet betydningen av en løgnaktig handling av et første boliglån selskapet. Definisjonen gitt var at noen praksis vil bli vurdert uærlig når den har mangel på ærlighet, sannhet og det er en faktisk hensikt å vri sannheten slik bedrager og svindle. Et eksempel gitt i selve Uttalelsen var mortgagor gir falske data i god tro anslaget. For eksempel sier han transaksjonen avgiften bare 1000 når det faktisk han vet, vil det være 1500 men han fremdeles viser 1000 på anslaget for å lokke utlåner. Denne uttalelsen viser Pennsylvania bank regulering som det klarner ting opp for både banker og klienter.

2. Forenkling og tilgjengelighet av Bank Credit Act (SABCA)

Loven i seg selv er om lån generelt, kan de bli forretninger eller personlige, direkte eller indirekte. Erklæringen videre tydeliggjør stå i loven på faktisk dekningen av loven, de formelle krav i utvide kreditten, begrensninger i renten, kredittbeløpet tilgjengelige, endringer i vilkår, blant annet.

Pennsylvania Institutt for Banking er nummeret å ringe hvis tvister mellom kunden og tjenesteleverandør skjer. Navnet på avdelingen som spesifikt håndterer dette er Consumer Services Division. Klager vil deretter bare i utgangspunktet nødt til å stole på alt, deretter i sin tur vil Consumer Services Division bidra til å løse klagen og vil også se på rettighetene til forbrukeren så vel som produkt leverandøren.

En av de vanligste spørsmålene som Consumer Services Division får er definisjonen på dekket lån. Med effekten av kapittel 5 siste 2002, dekket lån skiftet mening til det som nå er situasjon.

Så i utgangspunktet, hvis du har vært availing bank og cash management programmer eller planer i Pennsylvania og du føler at du ble utsatt for slike produkter, så du må kontakte Pennsylvania Institutt for Bank på 1 800 PA banker.

No comments:

Post a Comment